ریتم آهنگ

کسب درآمد از موسیقی،نیاز هر نوازنده ماهر

کسب درآمد از موسیقی،نیاز هر نوازنده ماهر

کسب درآمد از موسیقی فکری که اکثر نوازنده‌ها بعدازاینکه در حرفه موسیقی به‌جایی رسیده‌اند،دوست دارند که از سازشان کسب درآمد کنند تا هم انگیزه‌ای برای ادامه حرفه‌شان باشد و هم درآمد خاص خود را داشته باشند.راه های زیادی برای کسب درآمد از موسیقی وجود دارد.

در این مقاله بهترین راه و سریع‌ترین راه رسیدن به درآمد خوب و موردنظرتان درزمینهٔ موسیقی را اشاره می‌کنم.​

در این مقاله خواهید خواند :

از اینترنت،کسب درآمد موسیقی خود را شروع کنید.

همان‌طور که می‌دانیم،امروزه دنیای فنّاوری و اینترنت راه بسیار سریعی برای کسب درآمد بیشتر است و همین‌طور به‌راحتی شناخته می‌شوید.

شما می‌توانید از خود هنگام نواختن سازتان فیلم تهیه کنید،سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص یوتیوب منتشر کنید،خبر خوبی که وجود دارد این است اگر در یوتیوب تعداد بازدیدکننده‌تان افزایش یابد و به‌اصطلاح مشهور شوید،می‌توانید از خود سایت کسب درآمد و پول خوبی در موسیقی دربیاورید.

 با نوازنده‌های تازه‌وارد کلاس خصوصی داشته باشید

کسب درآمد از ساز موسیقی و گرفتن هنرجوهای جدید و نوآموز،یکی از معمول‌ترین بیزینسی است که اکثر نوازنده‌ها یا بهتر بگویم 99% از آن‌ها به این راه سوق پیدا می‌کنند و اگر شما نوازنده خوبی هستید بهتر است که با این راه آشنا شوید.

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چطور هنرجوهای نوآموز را پیدا کنیم و آن‌ها را به‌سوی خودمان بکشانیم؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتم،با سروکله زدن با اینترنت و معرفی کردن خود در شبکه‌های مجازی،می‌توانید هنرجوهای جدیدی را برای کلاس خصوصی خود آماده کنید.این کار هم به‌صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است و می‌توانید از سراسر دنیا هنرجو داشته باشید.

برای خود تشکیل بند و گروه بدهید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید

سعی کنید فرد یا افرادی را که شبیه خودتان دوست دارند از نوازندگی کسب درآمد در موسیقی کنند را پیداکرده و با آن‌ها همراه بشوید. این افراد را می‌توانید در آموزشگاه‌های موسیقی نیز پیدا کنید و با هم گروه های خوبی تشکیل بدهید. البته اگر دوستان نوازنده ای دارید، به آن ها این پیشنهاد را بدهید.

با آن‌ها می‌توانید آهنگسازی کنید و با یک تیر،دو نشان بزنید و حسابی از پول‌هایی که درمیاورید لذت ببرید.

به ارکسترهای محلی و جهانی ملحق شوید.

اکثر نوازنده‌ها بعدازاینکه مهارت‌های لازم را به دست آوردند با آزمون دادن و در صورت قبول شدن، می‌توانند وارد ارکسترها شوند و از آن‌ها کسب درآمد کنند.تجربه رفتن به ارکسترها را حتماً داشته باشید چون شما همراه با رهبر ارکستر با تمرین‌هایتان برای هدف زیبایی ازجمله کنسرت دادن می‌توانید در 1-3 شب با فروختن بلیت‌هایتان به پول و درآمد خوبی برسید و همینطورخستگی تمرین هایتان را از بین ببرید.

آهنگسازی،راهی جذاب برای کسب درآمد بیشتر از موسیقی

اگر استعداد این کار را در خودتان می‌بینید، شروع به آهنگسازی کنید. آهنگسازی، درآمد بالایی دارد. شما می‌توانید جایی را پیدا کنید که نیاز به فرد آهنگسازی دارند و به آن‌ها ملحق شوید و کارهایتان را آن‌ها بفروشند.

پیشنهاد بهتر که وجود دارد این است که می‌توانید با دوستانتان در یک اتاق آکوستیک کوچک با یکدیگر شروع به نواختن و آهنگسازی کنید و محصول ساخته‌شده خود را در اینترنت بگذارید و یا به افراد متخصص نشان دهید.

 

سایت خود را برای کسب درآمد از موسیقی داشته باشید

اگر سایت خوبی ایجاد کنید، نه‌تنها می‌توانید برای کسب درآمد با ساز موسیقی تبلیغاتی برای خودتان انجام دهید، بلکه می‌توانید کارهایتان را نیز برای فروش در سایت قرار بدهید تا بدین طریق، کسب درآمد کنید. البته اینکه سایتتان دیده شود، نیازمند رعایت نکات زیاد و صبر زیادی است. بنابراین به این موضوع به‌عنوان سرمایه‌گذاری برای آینده نگاه کنید

سی دی نواختن خودتان را درست کرده و آن را بفروشید

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از موسیقی این است که از نواختن خودتان یک سی دی تهیه کنید و اگر نمی‌توانید آن را در جایی بفروشید، از خیابان شروع کنید. البته بهتر است خیابانی را برای این کار انتخاب کنید که مثلاً یک سالن تئاتر یا موسیقی در آن وجود دارد و مردمی که رفت و آمد می‌کنند، هنر دوست باشند و پول کافی نیز برای کار شما بپردازند. فقط برای اینکه کارتان حرفه‌ای به نظر برسد، یک بسته بندی شکیل نیز از سی دی خود داشته باشید تا بقیه را جذب آن کنید. سپس می توانید با مراکزی که فروش ساز را به عهده دارند قرارداد ببندید و آن ها با فروختن سی دی شما سود دو طرفه به وجود بیاورید.

در کافه‌ها و رستوران‌ها بنوازید و کسب درآمد کنید

راه بهتری که برای کسب درآمد از موسیقی وجود دارد می‌تواند این باشد که شما از صاحب کافه‌ها و رستوران‌ها بخواهید که در محل کارشان بهترین و قشنگ‌ترین آهنگ‌هایتان را بنوازید. این فرصت خوبی است که شما هنر خود را نشان دهید و همین‌طور مشتری‌های بیشتری را برای کارفرمایتان به وجود بیاورید و تقریباً باعث شود که حقوق ثابتی را هرماه دریافت می‌کنید.

 مجالس عروسی را در لیست خود قرار دهید

کسب درآمد از ساز موسیقی راه‌های زیادی دارد،یکی از آن‌ها این است که می‌توانید به مجالس لوکس و خاصی که دوست دارند به‌جای استفاده از دی جی‌ها،از موسیقی زنده استفاده کنند،بروید.با رئیس مجالس قرارداد ببندید و شب‌ها آنجا شروع به نوازندگی کنید.البته از سختی‌های این نوع کسب درآمد باید به این اشاره‌کنم که ممکن است ساعت‌ها بدون وقفه آهنگ‌های شاد از قبل تهیه‌شده را بنوازید و اگر مراسم عروسی باشد که در فضای باز و باغ‌ها برگزار می‌شود ممکن است در فصل‌های زمستان بیشتر سردتان شود و چاره‌ای جز نواختن ندارید،اما درآمد خوبی می‌توانید داشته باشید که ارزشش را دارد.

متروهای پر رفت‌وآمد،مکانی برای کسب درآمد از موسیقی و سازتان

شاید برایتان کسرشان باشد ولی بهتر است که بدانید اکثر نوازنده‌های خیابانی با قطعه‌شان سعی دارند که به مردم مخصوصاً هنردوست‌ها،موسیقی‌شان را معرفی کنند و از این طریق هم می‌توانند کسب درآمد کنند و هم موسیقی زیبا خود را معرفی کنند و اصلا فکر نکنید این کار شخصیت شما را پایین می آورد برعکس شما موسیقی خوب و زیبا را به مردم نشان می دهید و حتی آهنگ قشنگ شما میتواند خستگی آن ها را بعد از یک روز کاری سخت رفع کنید.

برای این‌که عملکرد خوبی داشته باشید باید به مترو شلوغی بروید و همین‌طور اطمینان پیدا کنید که اهالی آن منطقه اکثراً هنردوست باشند.

در این مقاله با بهترین روش هایی که می توانید از آن به خوبی کسب درآمد کنید را معرفی کردم و شما می توانید با انجام هرکدام از آن ها و همینطور با سخت تلاش و کوشش کردن موفق شوید و بدانید اول هر ساخت بیزینس و کسب و کاری دشوار و پر از سختی است ولی خبر خوشی که هست،اگر ادامه دهید به جایگاهی که دوست دارید می رسید.

“تمامی محتوا مندرج در سایت متعلق به رسانه ریتم آهنگ می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.”